از اینجا تا خدا....
روزی که عاشقت شدم ،نـــــه چتر داشتی ! نـــــه چمدون ! از کجا باید میفهمیدم که مســـــافری !؟

                                                          به آسبادچت خوش اومدید

ازم پرسيد: دوستم داري؟

 

گفتم آره..

 

گفت چقدر؟

 

گفتم از اينجا تا خدا..

 

اشك تو چشاش جمع شد و گفت:

 

مگه الان نگفتي كه خدا از همه چيز به ما

 

  نزديك تره ?!!!



نظرات شما عزیزان:

کتی
ساعت2:44---9 مرداد 1391
سلام عزيزم وبلاگت عاليه من خيلی دوست داشتم ... با اجازت چون از وبلاگت خوشم اومد لينکت کردم ....

دوست عزيز خوشحال ميشم به وبلاگ منم سر بزنی گرچه که مثل وبلاگ تو نيست

موفق باشی محدثه:مرسی گلم منم با افتخار لینکت کردم">


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریـــــــخ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, ساعــــت 23:24نویــــسنده ℳ Ơ ℌ Ⱥ Ԃ 乇 S 乇 ℍ |